آموزش حسابداری هلو
آموزش صفر تاصد حسابداری هلو
تاریخ : پنج شنبه 15 آذر 1397
نویسنده : سعید سجودی

حسابداری هلو را با ما بیاموزید :

 

1- چرا حسابداری ؟

     اصولا هر کسب و کاری که بخواهد موفق باشد و برای آینده خود ، دور نمایی بزرگ و پر رونق متصور شده باشد ، بایستی تمام حساب و کتابهای خود را از کوچکترین هزینه ها تا بزرگترین معاملات را یادداشت کرده و هراز چند گاهی بررسی دقیق بکند که چه مقدار سود و زیان داشته و اصولا بر اساس وضعیت اقتصادی و موقعیت جغرافیایی و سرمایه ریالی و زمانی و تجربی که گذاشته است و هدفی که از آن کار داشته است را تامین می کند و یا باید تغییر روش بدهد .

داشتن یک برنامه حسابداری کامل و دقیق مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به سرعت بالای عملکرد ، عدم فراموشی حساب و کتاب ، کاهش کلاه برداری و یا سوء استفاده همکاران و یا مشتریان ، برنامه ریزی صحیح برای آینده و ...اشاره کرد .

 

2- چه برنامه حسابداری را انتخاب کنیم ؟

برنامه های حسابداری فراوانی در بازار وجود دارند که بعضی از آنها رایگان بوده و بعضی تا چند صد میلیون تومان قیمت دارند ولی آنچه مهم است کیفیت و کارایی برنامه نسبت به نیاز شما می باشد .پس اگر از برنامه های رایگان و بدون پشتیبان و غیراصولی بگذریم ، در محدوده مشاغل و کارگاههای کوچک و متوسط ، برنامه های محدودی وجود دارند که با توجه به نوع عملکرد و نحوه ذخیره سازی اطلاعات و تنوع گزارشات و پشتیبانی 24 ساعته و قیمت مناسب ، مجموعه آموزشی پنج دقیقه تا موفقیت ، برنامه حسابدرای هلو را پیشنهاد می کند .

 

3-  چرا برنامه حسابداری هلو ؟

برنامه حسابداری هلو به دلیل برخورداری از بانک اطلاعاتی قوی و ساختار محکم و بدون ایراد و همچنین امکانات فراوان و کیتهای مختلف برای ارتقا و همچنین قابلیتهای خاص برای مشاغل خاص ، امکان انتخاب کاربر را راحت کرده و تقریبا برای هر سلیقه ای ، پاسخ مناسبی دارد .

 

4- آموزش حسابداری هلو

اکیپ مجموعه آموزشی پنج دقیقه تا موفقیت با بهره گیری از تجارب چندین ساله در خصوص فروش و خدمات بعد از فروش برنامه حسابداری هلو و همچنین بهره مندی از نظرات کارشناسان خبره حسابداری که سالیان درازی در زمینه آموزش و راه اندازی بنگاههای اقتصادی متنوع مشارکت داشته اند و همینطور نکته برداری و نیازسنجی از نظرات مشتریان برنامه ، اقدام به تهیه مجموعه کامل آموزش حسابداری هلو نموده است . این مجموعه به صورت فیلم آموزشی در 19 فصل ارایه شده که فصل اول و نوزدهم بصورت رایگان می باشد تامشتریان در صورت رضایتمندی از نحوه آموزش و شرایط آن اقدام به خرید فیلم آموزش حسابداری هلو نمایند .

جهت خرید این مجموعه اینجا را کلیک کنید 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ آموزش حسابداری هلو خوش آمدید